- Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- Обговорили , як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
- Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- Внесли зміни в План вивчення теми;
- Критично оцінили , чого навчилися;
- Планувли інструктивні матеріали для навчального проекту.
Тренінги в рамках співпраці в Національному проекті " Відкритий світ" м. Марганець Дніпропетровської область
среда, 12 июня 2013 г.
Модуль 9 . Рефлексія
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий